zaterdag 16 januari 2016

YA Book Bash 2016!

Okee, een van mijn goede voornemens voor 2016 is om eindelijk weer eens wat meer met mijn blog te doen. After all, hoe lang duurt het nou om af en toe eens iets neer te pennen/typen over wat ik allemaal met boeken heb gedaan in een bepaalde week? Zo had ik vorige week bijvoorbeeld kunnen vertellen dat ik al 8 keigoede reviews heb gekregen voor mijn nieuwe boek Het laatste licht, waaronder 1 van 4 sterren van een Hebban-recensent, maar ik had het te druk met boeken schrijven ;) (daar heb ik wel vaker last van...)

Dus nu maar even wat anders! Gisteren was ik bij de Book Bash van Storm Publishers en dat was helemaal geweldig! Natuurlijk was alles mooi winters aangekleed (want de subtitel luidde: Winter Storm) en ik was 1 van de juryleden die manuscripten hadden beoordeeld voor de YA schrijfwedstrijd. Tot mijn grote plezier won Mascha Schoonakker deze wedstrijd. Ik heb al eerder verhalen van haar gelezen en daar was ik altijd diep van onder de indruk. Ik ga er zelfs 1 vertalen naar het Engels voor een bundel die ik in 2016 in de VS wil uitbrengen om eens wat meer aandacht voor ons Dutchies in het buitenland te genereren. Mascha wint een uitgeefcontract bij Storm Publishers en haar boek wordt daarmee ook in het buitenland gelanceerd (Storm geeft alles in twee talen uit en is ook actief in het verkopen van rechten in andere talen dan Nederlands en Engels).

Daarna was het tijd voor een muziekbingo en gekke momenten bij de photo wall! Heb heel erg van deze avond genoten :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten